HTML

keksz kalandjai

mindennapi tortenetek, amik nem ugy alakulnak, mint minden normails embernek, kalandok es rabaszas nelkul

Utolsó kommentek

  • .andi.: Te meg ezt nézd meg;) www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q (2009.02.11. 20:50) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: Re: Re: [keres][kép] Tina - köszönöm, kaptam (2009.02.10. 14:28) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: [keres][kép] Tina (2009.02.06. 09:59) shit happens
  • Fabók Zsolt: Sehr da ist (2009.01.26. 23:23) shit happens
  • kekszi: munkakori artalom messze vagyok meg attol.. erre meg nem is gondoltam, marmint nem a tokeletes nevre, hanem az elteresre (2009.01.26. 15:24) shit happens
  • egy menü: miért kell szombaton dolgozni? miért nem aludtál inkább Nürnbergben? mondjuk Tinánál? Tudtad, hogy a Tina szó csak egy... (2009.01.26. 14:39) shit happens
  • dzsítí: sztem vegyél előre 1 új 4évszakosat ;) (2008.12.18. 12:50) mar megint
  • .andi.: volt már olyan vasárnap hogy sikerélménnyel jöttél fel a pincéből? lehet meg kéne kérned vkit hogy dobja be helyetted ... (2008.11.25. 21:43) mar megint
  • kekszi: hat az a kurva nem fullra leeresztett mire vegeztem a tanarnal... varos masik vegen, repkednek a minuszok meg a hopihe... (2008.11.25. 20:03) mar megint
  • kekszi: nem vagyok (sajnos) amator, mar! vagy meg is? most megint rizikos lesz elcangazni vele, mert befele jovet eszrevettem... (2008.11.25. 15:02) mar megint
  • Utolsó 20

shit happens

2009.01.25. 23:45 kekszi

Pentek, melo, hiv Cukor. Este menjunk be Nurnbergbe egy jokis latin klubba, biztos jo csajok lesznek... Multheten megismertunk egy magyar lanyt, Melindat (miskolci!), o hivott, mert ok mennek a nemet kolleganoivel es hogy menjunk mi is.

Erdekes arcok
 

Aaaa mondom szarok ra, mennyunk, igaz mar majdnem egy evtizede volt hogy en ilyesmit tancoltam, dehat nem kotelezo, majd lesz vmi. Az esti nyolcas vonatot neztuk ki, az jo lesz, meg elotte lemegyek az xxl-be, utanna haza, kaja, zuhany aztan go. Aztan ahogy telt az ido ugy egyre jobban huzodott el a munkaido is. Egyre jobban kezdtem felni, hogy talan nem fog minden beleferni az idobe, at kell szervezni a tervezetet. Vegul sorba adtam fel a programokat, eloszor a xxl-t, utanna mar a kajat is egy doneresnel terveztem elintezni, vegul odaig fajult a dolog hogy fel nyolckor indultam a munkahelyrol direktbe a vasutallomasra... ja es kozben kiderult hogy szombaton is be kell majd jonnom dolgozni.

Dog faradtan ugyan, de csakelmentem. Utkozben gyorsan felfeccseltem egy D-t, aztan Cukorral felpattantunk a vonatra. Nurnbergbe meg at kellett szallni az S-Bahn-ra, ugyhogy amig vartunk, testunkbe tettunk egy sort az allomason. Vagyishat Cukor eredetileg forraltbort kert, de nem izlett neki, visszadta es kert helyette sort. Ezutan mar nem nagyon mosolygott rank a pultos csaj. Kozben hivott Melinda, hogy ok mar ott vannak, jo a buli, de az a baj, hogy az atlag eletkor eleri a 60-at... Viszont nincs beugro, de leglabb a pia draga. Ekkor mar megfogalmazodott bennunk, hogy egy masik helyen kellene az estet tolteni. Ugyhogy odamentunk, bementunk 10 perce, fogtuk Melindat es indultunk Alihoz. Amugy a klubb onmagaban nem volt rossz, 6 ojoroert mar adtak sort, csak nem igazan voltunk alkalomhoz illoen oltozve, foleg Cukor nem, de en meg ha akartam volna se tudtam volna..

Azert Alihoz mentunk, mert egyreszt mostanaban oda szoktunk jarni, kozel van a Hbf-hez, valamint ugy volt hogy Tina is benez oda. O az a kedves nemet lany, akit egy hete ugyanitt ismertem meg, kicsit kozelebbrol mit eddig nemetet valaha, es azota allando elektoronikus-level kapcsolatban vagyunk. A gond csak az volt, hogy olyan jol sikerult az a paarii, hogy nem emlekeszem hogy nez ki. Tehat elmennek mellette siman. Meghat a karakterisztikaja sem mindegy milyen ugye.

Szoval ott vagyunk, csocsozgatunk, egyszercsak odamegy a pulthoz egy topposabb csaj, ranezek, ramkoszon. AztaK. Cukor is nezi ertetlenul. Ez nem lehet, o nem ilyenre emlekezett. En semmire, de joval rosszabbra szamitottam, nem hittem a szememnek, dehat csak o lehet ha koszont. Vegulis nagy ko esett le a szivemrol, meg is orultem. Gyorsan lezavartuk a jatekot aztan mentem is oda hozza. Tulajdonkeppen nem volt semmi extra, probaltam melyiteni a kapcsolatot, dumaltunk.

Fel 1 fele elerkezett az ido hogy induljunk hazafele, ha az uccso vonatot el akarjuk erni. En T-vel kicsit hamarabb elindultam, elkisertem a metrohoz, sok puszi meg minden, aztan mentem a vasutallomasra, ott vartam a tobbieket. Cukornal volt a jegy, amivel ketten tudunk utazni. Egyszercsak hiv, hogy o es Melinda nem vonattal jonnek, hanem inkabb busszal, mert az kozel teszi le oket a lakashoz. De talalkozzunk a busznal, ideadja a jegyet, ok meg vesznek maguknak. Jolvan faszom. Akkorra erek pont oda, amikor ok is, es akkor mar zarodott is a busz ajtaja. Nagy sietes volt, nem volt ido jegyet venni, ugyhogy mondtam hogy menjenek el azzal a jeggyel ti ketten, en majd veszek magamnak masikat. Nem akartam a buszon majdnem egy orat vegig ullni, amikor a vonat 20 perc alatt ott van es raadasul a cangam is a vasutallomason hagytam. Ugyhogy mentem is vissza a vonathoz, utkozben meg vasaroltam egy jegyet magamnak, odamegyek a peronra, mar gondoltam hogy itt vmi gaz lesz mert sehol senki. Nezem a kiirast a tablan: vonat most eppen nincs, mennyel busszal. B A A Z D   M E E G ! 10x. Ekkor volt hajnali egy. Az ideg tepett. Vissza a buszokhoz, megnezni hogy mikor jon a kovetkezo, de mar eleve halott ugy volt, hiszen most ment el... Nezem a menetrendet, tobb mint egy ora mulva jon a kovetkezo... Az osszes tragar kifejezes az osszes altalam ismert nyelven elhagyta a szamat. De megha meg is varnam a buszt, akkor is utanna az meg egy ora mig hazaer.. reggel meg melo... Ugyhogy fogtam, zsebembe a vonatjegyel taksziba ultem, +35 zsetonert haza is vitt...

4 komment

Címkék: party szopas cukor

A bejegyzés trackback címe:

https://keksz.blog.hu/api/trackback/id/tr1902300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy menü 2009.01.26. 14:39:45

miért kell szombaton dolgozni?
miért nem aludtál inkább Nürnbergben? mondjuk Tinánál?
Tudtad, hogy a Tina szó csak egy betűben tér el a tökéletes névtől?

kekszi 2009.01.26. 15:24:42

munkakori artalom
messze vagyok meg attol..
erre meg nem is gondoltam, marmint nem a tokeletes nevre, hanem az elteresre
süti beállítások módosítása