HTML

keksz kalandjai

mindennapi tortenetek, amik nem ugy alakulnak, mint minden normails embernek, kalandok es rabaszas nelkul

Utolsó kommentek

  • .andi.: Te meg ezt nézd meg;) www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q (2009.02.11. 20:50) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: Re: Re: [keres][kép] Tina - köszönöm, kaptam (2009.02.10. 14:28) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: [keres][kép] Tina (2009.02.06. 09:59) shit happens
  • Fabók Zsolt: Sehr da ist (2009.01.26. 23:23) shit happens
  • kekszi: munkakori artalom messze vagyok meg attol.. erre meg nem is gondoltam, marmint nem a tokeletes nevre, hanem az elteresre (2009.01.26. 15:24) shit happens
  • egy menü: miért kell szombaton dolgozni? miért nem aludtál inkább Nürnbergben? mondjuk Tinánál? Tudtad, hogy a Tina szó csak egy... (2009.01.26. 14:39) shit happens
  • dzsítí: sztem vegyél előre 1 új 4évszakosat ;) (2008.12.18. 12:50) mar megint
  • .andi.: volt már olyan vasárnap hogy sikerélménnyel jöttél fel a pincéből? lehet meg kéne kérned vkit hogy dobja be helyetted ... (2008.11.25. 21:43) mar megint
  • kekszi: hat az a kurva nem fullra leeresztett mire vegeztem a tanarnal... varos masik vegen, repkednek a minuszok meg a hopihe... (2008.11.25. 20:03) mar megint
  • kekszi: nem vagyok (sajnos) amator, mar! vagy meg is? most megint rizikos lesz elcangazni vele, mert befele jovet eszrevettem... (2008.11.25. 15:02) mar megint
  • Utolsó 20

szombaton. ebed utan egy kis desszert.

2008.09.30. 22:14 kekszi

Mult mult hetvegere a kint rekedt magyarok szerveztek egy kis ebed utanni osszeroffenest, eredetileg palacsintazast. Nah en be is neveztem magam, hogy majd csinalok Istencsaszar erlangeni husos palacsintat. Kora delutanra volt tervezve, en delelott szepen bevasaroltam ra es megvettem a hozzavalokat is. Hangyanyit kesve erkeztem, joparan ott voltak mar akkor, alig ismertem valakit. Gyors bemutatkozas mindenkinek, ami talan arra jo volt, hogy ok megtudtak hogy en ki vagyok, de hogy en nem birtam szinte senkit megjegyezni az biztos. Pedig bevetettem a "bemutatkozas utan egybol visszamondom a nevet" technikat, de ilyen sok embernel ez nemsokat segitett. Viszont az fix hogy ok kesobb mindannyian megtanultak hogy ki vagyok, sikerult ezt biztositani.

Magat a palacsinatat tulajdonkeppen nem en csinaltam, en csak bele a tolteleket. Jo, neha feldobasos teknikaval segittem megforgatni a serpenyoben, tobbszor is jol osszejott, de volt hogy magan a sutolapon kezdett tovabb sulni a teszta. Sorozgetes kozben csinalgattam a palacsintat, vagy csinalgatas kozben sorozgettem, mar nem tudom, de a toltelek jol sikerult. Legalabbis mindenki ezt mondogatta es hamar semmive is lett. Nem is ez a lenyeg, utanna folytattam a megismerkedest, jottek mindenhonnan a nagy felismeresek, hogy "Ahh, te vagy az a Keksz, eddig csak a levelekbol ismertelek" meg hogy "Jah, hogy ti vagytok azok a MED-esek, akikkel a Sanyi mindig eljart bulizni!".

Mar akkor kezdtem sejteni, hogy baj lesz, amikor kimentunk cigizni a haz ele. Ott egy az egyik srac elkezdte mondani, hogy uristen milyen bunko emberek laknak itt, a multkor is vki kidobott az ablakon egy csikket, hat nem tudjak ezek hogy kell lakoparkban elni? Nem azert, mert szerintem teljesen rendben van hamutartonak hasznalni a haz elotti placcot, de azert ezt en igy nem emeltem volna ki. Kesobb a tomegbol aztan sikerult talalni par embert, akikkel el tudtam fogyasztani nemi rovidebb hangvetelu nedut, van ahol gyorsitonak hivjak. Akkor vettem eszre hogy mar elegge begyorsultam, amikor sikerult egy jo pohar Bacardi Colaval a kezembe a szek melle ulnom. Termesztesen fel meteres korzetben minden olyan lett, jomagam is, az egesz oldalam ugy nezett ki, mintha allamvizsgarol jottem volna ki eppen es honaljban tisztesseggel szetizzadtam magam.

Az ott nem izzadsag
 

Elkepzelesem sincs, hogy tudtam honaljba onteni magam, de ma mar tudom, ez is lehetseges. Ezek utan hogy pontosan mi volt, mar nem emlekszem, ezt is csak azert tudom, mert van rola kep meg mondtak. Mint ahogy azt is, hogy mi volt azutan, hogy elindultunk a varosba. Pontosabban e-mail-ben ertesitettek, idezek par sort:

"...Többek szerint eléggé gátzos volt a magavisleted: burogattál, embereknek nekimentél "játékból" a bicajoddal, meg állítólag valakibe bele is kötöttél, ja meg a pincérrel se éppen virágnyelven beszéltél (igaz az se volt egy uriember),..."

Ilyet en??

"...Ezt csak azért írom, mert ha neked fointos, hogy ennek a kis magyar társasággal együtt szórakozz a jövöben, akkor nem ártana magadat jobban visszafogni piálás területén. Nem beszélve arról, hogy ez neked sem tesz sok jót, de az a te dolgod..."

Hat mintha nem sikerult volna azonosulnom teljesen a tarsasaggal. De mondjuk az is eleg durva, hogy egy gorbe este utan levelet ir rola egy olyan vki, aki allitolag meg jobban kesz volt mint en. Ettol fuggetlenul azert sikerult par jo arccal megismerkednem, veluk rohogtem utolag jokat a tortenteken, amint meseltek. Peldaul hogy egyenes vonalu mozgast meg csak eros kozelitessel se voltam kepes vegezni a bicajjal es hogy tenyleg neki-neki mentem jofejesegbol nehany ugyancsak kerekparral jovo sorstarsnak. Aztan azon, amikor betertunk az egyik sorozobe, ahol teljesen szokatlan modon kiontottem a sort, amin utanna egy wc-rol jovo 40-es no megcsuszott, majd rohogve bocsanatot kerve olelgettem ossze-vissza. Meg vkinek a valltasakajat is sikerult leonteni, aztan pedig jott a pincer, en pedig ott szepen ulve magyarul osztogattam hogy, gyere takaritsd fel, ott is, jolvan, hozz meg egy sort, ilyesmi. Ezek utan kimentunk egy kis friss levegot szivni, amikozben en egyszercsak gondoltam egyet es hazatertem.

Vasarnap a "soha tobbet nem iszok" erzessel es az ezzel jaro fajdalmakkal ebredtem. Sok folyadek kell cimszoval gyorsan oda is tettem foni egy jo adag vizet, hogy majd a bevasarlaskor szerzett karamellas-tea-t megcsinalom. Annyi fele tea volt a boltba, es gondoltam ne mindig mar ugyanazt a sima teat vegyem, most kiprobalok vmi ujat a sok kozul es mivel a karamellat szeretem igy esett erre a valasztas. Hat ez olyan csudajo tea, hogy mar a szagatol ugy felkavarodott az amugyse 100-as gyomrom, es olyan szarul lettem, hogy mentem is hanyni a wcbe. Utanna jobb lett. A teat nem birtam megkostolni se, ment a lefolyoba egybol, a maradek fuvet meg majd odaadom vkinek ajandekba.

update

Hetfon reggel amikor zorogve, nyoszorogve gurult ki a canga a pincebol, akkor vettem eszre, hogy o is kalandokban vett reszt. Az elso kerekrol a hiperfenyvisszaveroprizmat a csomagtartoban, a hatso kereket pedig teljesen leeresztve talaltam. Fajo szivvel kisertem vissza nyughelyere.

2 komment

Címkék: party canga szigetlakok

A bejegyzés trackback címe:

https://keksz.blog.hu/api/trackback/id/tr10689596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy menü 2008.09.30. 23:37:40

1. menj el fodrászhoz
2. végre új post!
3. ne hallgass a picsogókra, a folyadékbevitelre ügyleni kell
4. a gyorsító meg ugye gyorsít
5. az xxl-nek látható hatása van
+1 ma bulekokítás volt, kicsit újra egyetemista vagyok, irány a roki

kekszi 2008.09.30. 23:49:06

balekokitas++
az nagyon nagy moka!!!!
majd jovore megyunk egyutt, abbol is mindig kikerekedik vmi...:)
süti beállítások módosítása