HTML

keksz kalandjai

mindennapi tortenetek, amik nem ugy alakulnak, mint minden normails embernek, kalandok es rabaszas nelkul

Utolsó kommentek

  • .andi.: Te meg ezt nézd meg;) www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q (2009.02.11. 20:50) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: Re: Re: [keres][kép] Tina - köszönöm, kaptam (2009.02.10. 14:28) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: [keres][kép] Tina (2009.02.06. 09:59) shit happens
  • Fabók Zsolt: Sehr da ist (2009.01.26. 23:23) shit happens
  • kekszi: munkakori artalom messze vagyok meg attol.. erre meg nem is gondoltam, marmint nem a tokeletes nevre, hanem az elteresre (2009.01.26. 15:24) shit happens
  • egy menü: miért kell szombaton dolgozni? miért nem aludtál inkább Nürnbergben? mondjuk Tinánál? Tudtad, hogy a Tina szó csak egy... (2009.01.26. 14:39) shit happens
  • dzsítí: sztem vegyél előre 1 új 4évszakosat ;) (2008.12.18. 12:50) mar megint
  • .andi.: volt már olyan vasárnap hogy sikerélménnyel jöttél fel a pincéből? lehet meg kéne kérned vkit hogy dobja be helyetted ... (2008.11.25. 21:43) mar megint
  • kekszi: hat az a kurva nem fullra leeresztett mire vegeztem a tanarnal... varos masik vegen, repkednek a minuszok meg a hopihe... (2008.11.25. 20:03) mar megint
  • kekszi: nem vagyok (sajnos) amator, mar! vagy meg is? most megint rizikos lesz elcangazni vele, mert befele jovet eszrevettem... (2008.11.25. 15:02) mar megint
  • Utolsó 20

mar megint

2008.11.24. 22:47 kekszi

Pentek este gondoltam magamba teszek nehany sort, nem bamulom ahogy a gep szakadatlanul dolgozik az adatok visszallitasan. El is bicajoztam a nagy hoban driftelgetve a Kanapee-ig. Visszafele mar gyalog kellett jonnom, ugyanis elso defeketet kaptam vhol, vagy azok eresztettek le akiket oktattunk csocsoban.

Szombat este ismet hasonlokeppen gondolkoztam, de meg mielott utnak indultam belsot csereltem. Ismet a Kana volt megbeszelve indulonak, igyhat odatekertem. Szetneztem, amde szomoruan tapasztaltam hogy sehol senki. Fasza - mondtam - ha mar eljottem idaig leglabb egy sort magamba baszak. El is ment igy vagy 15 min a plutnal, aztan hazaindultam. A canga erintetlen, meg a kilometerorat sem akarjak elvinni, pedig direkt rajtahagyom. Beugrott egy hely, hogy azt menet kozben erdemes lenne lecsekkolni, hatha ott vannak. Ott voltak. Mak, osszessegeben jol ereztem magam, Nurnbergbol ismertem meg nehany uj embert...

Aznap meg amugy csongetettek, a posta-futar. Feljott, vmit makog meg tolja oda a nagy dobozt. Ehh? Meglepi? Kitol? Nagy doboz, rossz nem lehet. Atvettem, digitalisan alairtam, papir? 21. szazad! Nevem ugyan sehol nem talaltam a package-en, de annal nagyobb kivancsisaggal feszitettem fel. Kb 200 db Szuz Marias kepeslap es ugyanennyi boritek volt a tartalma. Isteni jelnek tekintettem.

Vasarnap mar a mosasra is sort kell keriteni, ugyhogy szokas szerint osszeszedtem a cuccokat es beadagoltam a pincze-mosogepbe. Egyszeruen nem birom megtanulni, hogy ha az elso 50 centest benyeli, akkor a tobbi kettot is be fogja. Raadasul most megegyet becsettintettem, igazabol nem tudom miert, hiszen az volt az utolso...

Sebaj, meg jo hogy maradt nehany safety ruha. A hetfoi napom majdnem tokeletes volt, csak amikor indultam volna el melo utan, akkor tudtam meg hogy modosult az esti programom. Imadott kerekparom ismet leeresztett elso kerekkel vart. En nem tudom mi fasz van, mehettem boltba gumiert, mert mar ellottem mindet. Ha jol szamolom ez lesz az otodik cserem, tulajdonkeppen mar par perc alatt csukott szemmel megvan. Este jott egy csaj a csomagert. Mondtam neki Verzeihung, de azt hittem Isten aldasa volt es veletlenul felpattintottam. Nem balhezott.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keksz.blog.hu/api/trackback/id/tr34786804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy menü 2008.11.25. 14:12:23

majdnem elloptál 200 Szűz Máriás képet, te sátánfajzat!
És még csodálkozol, hogy mindig leereszt a kereked?

én a helyedben egyébként - az isteni beavatkozás mellet - arra ganakodnék, hogy egy tüske/szilánk/szög van beleszorulva a külsődbe, ami minduntalan kilyukasztja az új belsőt. vedd le, a belső felületén húzd végig az ujjad. ha valami elvágja, megvan a hiba oka.

kekszi 2008.11.25. 15:02:14

nem vagyok (sajnos) amator, mar!

vagy meg is? most megint rizikos lesz elcangazni vele, mert befele jovet eszrevettem, hogy mintha le akarna ugrani a kulso a felnirol, dobal, pupos lett...

kekszi 2008.11.25. 20:03:48

hat az a kurva nem fullra leeresztett mire vegeztem a tanarnal... varos masik vegen, repkednek a minuszok meg a hopihek.
megint lecsereltem, de nem ugyanott volt lyukas. mar halomban allnak a pinceben a szar gumik..

.andi. 2008.11.25. 21:43:11

volt már olyan vasárnap hogy sikerélménnyel jöttél fel a pincéből? lehet meg kéne kérned vkit hogy dobja be helyetted a pénzt, vagy levinned egy szűz máriát...:)

dzsítí 2008.12.18. 12:50:54

sztem vegyél előre 1 új 4évszakosat ;)
süti beállítások módosítása