HTML

keksz kalandjai

mindennapi tortenetek, amik nem ugy alakulnak, mint minden normails embernek, kalandok es rabaszas nelkul

Utolsó kommentek

  • .andi.: Te meg ezt nézd meg;) www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q (2009.02.11. 20:50) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: Re: Re: [keres][kép] Tina - köszönöm, kaptam (2009.02.10. 14:28) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: [keres][kép] Tina (2009.02.06. 09:59) shit happens
  • Fabók Zsolt: Sehr da ist (2009.01.26. 23:23) shit happens
  • kekszi: munkakori artalom messze vagyok meg attol.. erre meg nem is gondoltam, marmint nem a tokeletes nevre, hanem az elteresre (2009.01.26. 15:24) shit happens
  • egy menü: miért kell szombaton dolgozni? miért nem aludtál inkább Nürnbergben? mondjuk Tinánál? Tudtad, hogy a Tina szó csak egy... (2009.01.26. 14:39) shit happens
  • dzsítí: sztem vegyél előre 1 új 4évszakosat ;) (2008.12.18. 12:50) mar megint
  • .andi.: volt már olyan vasárnap hogy sikerélménnyel jöttél fel a pincéből? lehet meg kéne kérned vkit hogy dobja be helyetted ... (2008.11.25. 21:43) mar megint
  • kekszi: hat az a kurva nem fullra leeresztett mire vegeztem a tanarnal... varos masik vegen, repkednek a minuszok meg a hopihe... (2008.11.25. 20:03) mar megint
  • kekszi: nem vagyok (sajnos) amator, mar! vagy meg is? most megint rizikos lesz elcangazni vele, mert befele jovet eszrevettem... (2008.11.25. 15:02) mar megint
  • Utolsó 20

szopo ag

2008.10.27. 15:23 kekszi

Mostanaban nem nagyon hordom magamnal a telefont, mert nem keres senki es en se keresek senkit, nincs rajta penz, csak huzza a zsebemet. Szombaton se vittem magammal a boltba, otthon hagytam a tolton kikapcsolva, mert minek? Jo ido volt, sutott a nap, hazfele meg a bicajt is toltam, leglabb annyi levego ert. Gondoltam is magamba kene vmit csinalni. Hazaerek, kicuccolok, bekapcsolom a telot. Jon az sms, hogy kb egy oraja keresett Cukor. Faszom, gondoltam, elvihettem volna a telot, mind1 mostmar, valoszinu vmi programot kitalaltak. Eztan per perccel jon az kovetkezo sms Cukortol, irja hogy probalt elerni, de nem sikerult, mennek ki Furthbe a strandra (fedett). Aaa bazdmeg, kene menni, de nemtudom visszahivni. Gyorsan nezem a gepet, hatha Skypeon fent van. Nincs. Kurvaelet micsinaljak, beugrott hogy neten biztos fel tudom tolteni a kartyamat, mint otthon. Be is leptem, meg is talaltam a lehetoseget, beirom a szamot, leokezom meg minden, irja hogy azonnal rajta lesz az osszeg. Zsir. Varok az ertesito smsre. Meg mindig. Biztos kell neki egy kis ido mig atmegy a rendszeren. Meg mindig semmi. Mi a fasz? Gondolkodok. Es beugrott: aaaaaa nem hiszem el, rossz szamot adtam meg, elirtam basszameg, a veget irtam elore, felcsereltem a szamokat! Whaaa! Orulet. Gunter biztos orult mikor megkapta az ertesitot hogy feltoltottek a kartyajat, gondolta micsoda jo ez az O2. Leglabb elment 15 Euro. Megegyszer mar nem problatam meg. Ugyhogy nem mentem szabadidozni, mind1, megyek akkor kimosok. Szepen osszeszedtem a mocskos ruhakat, majd levittem oket a pinceben levo common mosogephez. Betoltom a ruhakat, beadagolom a tisztioanyagot, bezarom, beprogramozom, belehajitok a gepbe 3 x 0,5 Euros ermet es semmi. Megproblatam nyugotdan kezelni a helyzetet amennyire lehetett, ugyhogy csak par gyenged erintest inteztem az aldott szerkezethez. Elnyelt mindent, semmit nem csinal, kaputt. Kemeny, megette az aprot meg a mososzert is, kiszedtem a ruhakat es felvittem. Utkozben rajottem, hogy jobb ha aznap semmit nem csinalok, mert jol ugysem sikerulhet...

1 komment

Címkék: cumi cukor

A bejegyzés trackback címe:

https://keksz.blog.hu/api/trackback/id/tr76734479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy menü 2008.10.28. 11:25:56

na végre!
ez az igazi Keksz, mostanában már gyanúsan nem történt veled semmi gebasz, kezdtem gyanakodni, hogy ki kommentel ide, és mit csinált az igazi Keksszel?!
süti beállítások módosítása