Gyarto: Weber (nemet)
Type: SUV
Piaci erteke: 50 Euro
Vmax: 45 km/h
Legellenallasi tenyezo: 0.38 (nelkulem 0.13)
0-10 km/h: 1.24 s
0-20 km/h: 3.86 s
LE: ha lesz olyan pad amit nem torok el akkor lemerjuk
Nyomatek: n/a
Tomeg: van
Motor: 2 utemu 2 dugattyus
Valto: 6 sebesseges Simano (japan) + harmadolo
Hajtomu: hajtaslanc
Elektronika: hatso kerek gerjesztesu kulso dinamo
Felni: 26"-os konnyufem
Gumi: elol szarra, hatul slickre kopott terep
Fek: elol-hatul 2 dugattyus (70-30%-os fekeroeloszlas elol-hatul)
Futomu: kemeny, sportosra hangolt
Extrak: 5 literes, suru racsozasu hatso csomagtarto (kiralyul belepasszol a taskam)
Gatlok: a csomagtarto a felszallasban
Lopasgatlo: 10mm atmeroju, 30cm hosszu csavart lakat
Ules: allithato magassagu (viszont valasztas utan rogzitett) sportules
Kormanymu: mindket iranyban 90 fokkal elforgathato, a sport-technikabol kolcsonzot marokvalto (gyors valtas mivel nem kell az ujjadat felemelni)
Lampa: elol allithato szogu Xeon fenyszoro
Biztonsag: frontalis utkozes eseten a tulajdonkeppeni gyurudozona hianyaban fellepo szinte rugalmatlan utkozes hatasara a lenduletmegmaradas ertelmeben ki tudja mi fog meg.. a hatulrol erkezo behatas ellen laboratoriumi korulmenyek kozott tesztelt es pontosan kiszamitott dolesszogu sportules a keletkezett tobblet mozgasi energiat teljes egeszeben kepes elnyelni! Oldaliranyu behatas esten pedig csak az elso-hatso kereken levo 2-2 hiperprizma fenyvisszavero kepessegeben bizhatok, hogy idoben eszrevesznek...
Meg bejaratos, egy nagygeneralon esett at: uj fogaskerek a 6. fokozatnak, teljes olajcsere, bovdenek, uj gumik (marmint az enyemnek uj, mason mar feltetelezhetoen bejarattak), uj izzok es a teljes elektronika csereje. Eppen ezert kimelem meg, nyomatekbol jarok vele, hamar felkapcsolok, nem engedem a fordulatszamot felszokni es csak a ketharmadolot szoktam max hasznalni. De mar ez is eleg volt ahhoz, hogy az elso komolyabb uton szetolajozzam a farmeromat. Be kell szereznem vmi befottes gumit, hogy a gatya szarat osszefogjam. Eleg, ha kicsit is nem figyelek oda es azonnal kevesebb az olaj a lancon, az pedig egyikunknek sem jo!
Sejtettem, hogy kihivas lesz a kecskevel eljutni a nemettanarhoz. A varos nyugati reszere kellett eljutnom a keletibol, 6 kaem, nem art egy kis mozgas. Adtam ra magamnak fel orat figyelembe veve, hogy tobbnyire altalam jaratlan az ut. Hat szuk lett. Az albiig eljutni szinte mar rutin feladat volt, az pont utba esett. A nehezites ez utan jott, amikor a 2 folyoszerusegen es az idok soran altaluk generalt volgyon kellett atjutom. Kezemben a parasztGPS (kinyomtatott Googlemaps utvonalterv), nah itt ezen a hidon kell atmenni, emlekeztem hogy a busszal is erre haladtam. Tudtam hogy a GoogleMaps nem kifejezetetten kerekparutakat szokott szamitasba venni tervezeskor, de gondoltam az itt ugyis tok mind1. Mindenhol mindenfele bicajut van, meghat otthon is siman elbicikliztem barhol (meg amikor volt cangam). A hid elejen meg jo is volt, a vartnak megfelelo kiepitett ut volt. De egyszercsak elfogyott. De olyan szinten, hogy sehol semmi, se az uton, se mellette, meg a kozelbe se semmilyen iranyban. Egyedul az az ut szeli 10cm szeles hely volt, amit az en szuperszeles gumiaim majdhogynem be is toltottek. Mit nekem? Mentem mar maskor is ilyen uton. Mentem most is.. Jee, ez egy ketsavos ut lett... az a tabla meg azt mutatja merre van a 73-as... Ahh, ez a 4-es... Biztos nem azert koszontottek tobben is dudaszoval, mert haverkodni akartak. Ugy ereztem nem. Visszaforulni mar nem nagyon tudtam, meg idovel is ohattyan alltam. Kicsit azert izgultam is, mar le-le csuszogattam az utrol, lassultam, ugyhogy akasztottam egy harmadolot. Egyszer-ketszer meg is alltam - bizonytalan voltam kicsit hogy jo helyen jarok-e - lecsekkoltam a pGPS-t nem-e mutatott hulyesget. Jo uton jartam, csak kibaszott hosszu volt az a hidszeruseg. Sok autossal nagyon jo kapcsolatot sikerult kialakitanom utkozben, aztan miutan lassacskan elhagytam az autopalya feljarot is, meg is erkeztem... Bo 15 perces kesessel, szetizzadva. Innen meg egy izmos 10 perc kovetkezett, amig megtalaltam az alaposan eldugott termet. Nem is ment egyedul, tanari segitseget kellett felhasznalnom. Magyarazkodas es egy kis eroltetett rohogcseles utan maradt vagy fel ora nemetezni. Hozzatesztem hogy az elozo alkalom is kurtabb volt vagy negyed oraval, mondjuk akkor mindketten ugyanannyit kestunk, de legalabb igy nem volt gond a terem (az egy masik volt) lokalizalasaval. Az elso alkalommal meg lekestem a buszt.
Hazaindulas elott felhivtam Cukrot, mert o arra dolgozik es biciklivel jar, csak tud vmit. Nevehez hiven tudatta velem hogy reszerol a mai zirkel szkipp, majd jot rohogott mikor megemlitettem neki hogy jutottam ide. Aztan vegul megmutatta tuttit. Azt hittem mar nagyjabol ismerem a helyi bicikli-kulturat, de nem. Kulon kerekparut vezet at a valley-n. Dehat ezt megtalalni a pGPS-n...
Utolsó kommentek