HTML

keksz kalandjai

mindennapi tortenetek, amik nem ugy alakulnak, mint minden normails embernek, kalandok es rabaszas nelkul

Utolsó kommentek

  • .andi.: Te meg ezt nézd meg;) www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q (2009.02.11. 20:50) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: Re: Re: [keres][kép] Tina - köszönöm, kaptam (2009.02.10. 14:28) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: [keres][kép] Tina (2009.02.06. 09:59) shit happens
  • Fabók Zsolt: Sehr da ist (2009.01.26. 23:23) shit happens
  • kekszi: munkakori artalom messze vagyok meg attol.. erre meg nem is gondoltam, marmint nem a tokeletes nevre, hanem az elteresre (2009.01.26. 15:24) shit happens
  • egy menü: miért kell szombaton dolgozni? miért nem aludtál inkább Nürnbergben? mondjuk Tinánál? Tudtad, hogy a Tina szó csak egy... (2009.01.26. 14:39) shit happens
  • dzsítí: sztem vegyél előre 1 új 4évszakosat ;) (2008.12.18. 12:50) mar megint
  • .andi.: volt már olyan vasárnap hogy sikerélménnyel jöttél fel a pincéből? lehet meg kéne kérned vkit hogy dobja be helyetted ... (2008.11.25. 21:43) mar megint
  • kekszi: hat az a kurva nem fullra leeresztett mire vegeztem a tanarnal... varos masik vegen, repkednek a minuszok meg a hopihe... (2008.11.25. 20:03) mar megint
  • kekszi: nem vagyok (sajnos) amator, mar! vagy meg is? most megint rizikos lesz elcangazni vele, mert befele jovet eszrevettem... (2008.11.25. 15:02) mar megint
  • Utolsó 20

szigetlakok

2008.10.02. 20:26 kekszi

Mult hetvegen az egyik nezok altal kiszavazott szigetlakot bucsuztattuk. Nincs igazbol vele semmi baj, olyan mindenki kedvence, a legynek se artana, mindenkivel joba van, kedves segitokesz. En a multkor tortentek utan kisse felve csatlakoztam hozzajuk, nehogy engem meg a lakok szavazzanak ki. Azert csak elmentem, elotte megvettem par sort, most azert visszafogom magam. A gondosan elokeszitett tulelocsomag-fenykepalbum-ajandek at lett adva, utana ittunk.

Forro volt a hangulat a lakok kozott
 

Erkezeskor olyanokkal fogadtak mint "Jo volt a multkori buli mi?" meg hogy "Remelem most nem iszol annyit!", jobbak pedig "hehe, nah ma bebaszunk". Nem volt rossz buli (a korulmenyek kozott), most nem tortent semmi nagyobb incidens, de azert sikerult vmennyire oldodni. Cukorral is lehetett neha inni, amikor eppen nem az asvanyvizet nyelte, mondvan hogy majd igy holnap jo lesz neki. Ott volt meg az a par arc, akikkel a multkor gyorsultam, veluk elvoltam, szoba jott neha a multkori, egyre viccesebb formaban. Voltak lanyok is, azok viszont ha nem a gazdijukkal voltak es eppen terhesek, akkor naluk volt a baba. Ilyen nem volt sok. Aztan felidoben betoppant az egyeduli szingli csaj.

A nemet-magyar lany, lila harisnya + csizma kombo
 

Kisse izlesficamos magyar csaj, tobb mint egy evtizede kint el, o mar oslakonak szamit. Meg eleg szepen tudott magyarul, annyi hogy egy pikulanyit torte, de a helyezet az volt, hogy o inkabb szivesebben beszelt nemetul mint magyarul. Hat itt nalam mar messze elvagta magat, nemcsak azert mert nem beszelek nemetul, hanem mert hogy lehet ilyet meg mondani is, raadasul meg igy is tenni. A tobbieknek is uj volt a csaj, max annyi hogy vki mar latta, de gyorsan korbe is rajongta vagy 4-5 kocka. Mar sokszor sajnaltam is szegenyt, hogy ott allt korulveve a sok bfel, arcarol leirt hogy csupa erdekfeszito dolgokkal farasztjak, biztos hogy tobbet nem jon.

Volt meg harom lengyel csaj, akik ugy volt hogy jonnek, de nem talaltak oda. Telefonon folyamatosan probaltak segiteni nekik a tobbeik, de igy se ment. Hat sebaj, megesik az ilyen, megbeszeltek veluk hogy majd a Horsaalban talalkozunk. Cukor mar ismerte oket, par nappal ezelott talalkozott veluk jegkorizas kozben, azt mondta nem rosszak, amit en el is hittem neki, leven hogy nem nemetekrol van szo. A H-ban tenyleg talalkoztunk, es a harombol az egyik tenyleg jo volt, csak sajnos kiderult hogy csupan nemetul beszelnek meg anyanyelvukon kivul. Ez nekem nagy mertu kommunikacios problemat jelentett, de azert nem adtam fel, dance kozben probaltam kozeledni. Ez sikerult is, jo is volt, csak eredmenytelen. Ok ugy harmasba jol el voltak, tancikaltak miegymas, voltunk ott egy paran, de ugy nagyjabol mindenkit leszartak. Csak akkor azt nem ertem miert jottek le? Mind1, otthagytam oket, egy bebaszott orult belul rocker gyerekkel meg atmentem fejet rangatni a masik terembe, ugy ahogy azt kell. Masnap panaszkodott hogy kurvara faj a feje es fogorvost keresett.

 

 

2 komment

Címkék: party cukor szigetlakok

A bejegyzés trackback címe:

https://keksz.blog.hu/api/trackback/id/tr78689769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy menü 2008.10.03. 15:24:52

kar kinyújt, kis- és mutatóujj előre, többi behajlítva, mosoly, meh.

Gagyi 2008.10.04. 10:30:48

és sikerült megint hónaljon önteni magad, vagy ez csak amolyan oldszkúl izzadtság? :)
süti beállítások módosítása