HTML

keksz kalandjai

mindennapi tortenetek, amik nem ugy alakulnak, mint minden normails embernek, kalandok es rabaszas nelkul

Utolsó kommentek

  • .andi.: Te meg ezt nézd meg;) www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q (2009.02.11. 20:50) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: Re: Re: [keres][kép] Tina - köszönöm, kaptam (2009.02.10. 14:28) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: [keres][kép] Tina (2009.02.06. 09:59) shit happens
  • Fabók Zsolt: Sehr da ist (2009.01.26. 23:23) shit happens
  • kekszi: munkakori artalom messze vagyok meg attol.. erre meg nem is gondoltam, marmint nem a tokeletes nevre, hanem az elteresre (2009.01.26. 15:24) shit happens
  • egy menü: miért kell szombaton dolgozni? miért nem aludtál inkább Nürnbergben? mondjuk Tinánál? Tudtad, hogy a Tina szó csak egy... (2009.01.26. 14:39) shit happens
  • dzsítí: sztem vegyél előre 1 új 4évszakosat ;) (2008.12.18. 12:50) mar megint
  • .andi.: volt már olyan vasárnap hogy sikerélménnyel jöttél fel a pincéből? lehet meg kéne kérned vkit hogy dobja be helyetted ... (2008.11.25. 21:43) mar megint
  • kekszi: hat az a kurva nem fullra leeresztett mire vegeztem a tanarnal... varos masik vegen, repkednek a minuszok meg a hopihe... (2008.11.25. 20:03) mar megint
  • kekszi: nem vagyok (sajnos) amator, mar! vagy meg is? most megint rizikos lesz elcangazni vele, mert befele jovet eszrevettem... (2008.11.25. 15:02) mar megint
  • Utolsó 20

koforras

2008.09.13. 12:11 kekszi

Pentek este van, hat vegulis miert ne mennek el Farzaddal es ket kollegaval(D, T) sorozni ha mar annyira hivott Farzi. Macc nem jott (asszony miatt?), kar, pedig o mar odabent felszisszentett egy kiccmant. A legnagyobb esobe mentunk a leheto legtavolabb, de ugyvoltunk vele hogy megeri, mert a Steinbach-ba adjak a legjobb sort. Utkozben meg feccseltuk Farzadnet. Sziii fuuu haaa, she's hot! Persze o is arab, azert lehetseges ez. Nagyon ari, fiatal, csini, okos es o is tester egy masik cegnel. Ha igy elosore rajuknezel nehezen tudod elkepzelni, hogy ezek osszejottek, de en lattam Farzadnak a 93-mas jogositvany kepet es az alapjan teljesen hiheto. Volt haja, vekony borostas jokepu volt. Mar nem mintha most nem lenne az, csak az ember valtozik.

Szoval beultunk az S-be, sorozgettunk, meg ettunk is. Emlekszem volt olyan is, amikor nem csarmokrol, tiketekrol szolt a beszelgetes. Akkor jo volt, amugymeg jol elbeszelgettem a nejevel, aki szinten nem tudta ertekelni az ilyen temakat. Meg munkat is ajanlott. Par sor utan F-nek vege lett, bemondta az unalmast es o mar aludni akart. Igyhat mentunk, ok haza, en meg a kollegakkal probalkoztam, merthat felig bebaszni pazarlas. Megfordult a fejembe, hogy esteleg vmilyik szorakozohelyre is eljutunk, aztan csak egy sort es egy <melyhangon>gyorsitot<melyhangon> sikerult beeroszakolni egy masik helyen. Utanna elmentek, en vettem egy D-t, aztan szepen egyenesen hazabiciklisztem.

Vegulis a vartnak megfeleloen alkult az este, nem szamitottam igazan masra. Mind1, legalabb egy evig rolam is lesz mit felemlegetni...

Szólj hozzá!

Címkék: steinbach farzad

A bejegyzés trackback címe:

https://keksz.blog.hu/api/trackback/id/tr15661514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása