HTML

keksz kalandjai

mindennapi tortenetek, amik nem ugy alakulnak, mint minden normails embernek, kalandok es rabaszas nelkul

Utolsó kommentek

  • .andi.: Te meg ezt nézd meg;) www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q (2009.02.11. 20:50) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: Re: Re: [keres][kép] Tina - köszönöm, kaptam (2009.02.10. 14:28) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: [keres][kép] Tina (2009.02.06. 09:59) shit happens
  • Fabók Zsolt: Sehr da ist (2009.01.26. 23:23) shit happens
  • kekszi: munkakori artalom messze vagyok meg attol.. erre meg nem is gondoltam, marmint nem a tokeletes nevre, hanem az elteresre (2009.01.26. 15:24) shit happens
  • egy menü: miért kell szombaton dolgozni? miért nem aludtál inkább Nürnbergben? mondjuk Tinánál? Tudtad, hogy a Tina szó csak egy... (2009.01.26. 14:39) shit happens
  • dzsítí: sztem vegyél előre 1 új 4évszakosat ;) (2008.12.18. 12:50) mar megint
  • .andi.: volt már olyan vasárnap hogy sikerélménnyel jöttél fel a pincéből? lehet meg kéne kérned vkit hogy dobja be helyetted ... (2008.11.25. 21:43) mar megint
  • kekszi: hat az a kurva nem fullra leeresztett mire vegeztem a tanarnal... varos masik vegen, repkednek a minuszok meg a hopihe... (2008.11.25. 20:03) mar megint
  • kekszi: nem vagyok (sajnos) amator, mar! vagy meg is? most megint rizikos lesz elcangazni vele, mert befele jovet eszrevettem... (2008.11.25. 15:02) mar megint
  • Utolsó 20

T-2 nap

2008.09.08. 22:16 kekszi

Elozo nap azert megneztem a helyet ahova mennem kell majd, de meg igy sem 100 hogy problemamentesen es idoben megerkezek. Kivetelesen azonban hiba nelkul vettem ezt az akadalyt. A kompetensz szenter tok ures volt, egyik irodaba se senkise. Vartam hat. Jott egy csavo, mondtam neki hogy Javabol jottem bizonyitani. Nem ugy tunt, mint aki kepbe van, gyorsan elkerte a papirt ami nalam volt es eltunt, majd utanna mosolyogva kisert (most VEGED VAN!) be az ures terembe es leultetett ahhoz a gephez amelyikre legjobban ralatott a kamera. Megnyugottam hogy nem vagyok egyedul. Elment. En csinaltam, de nem birtam ki vegig a 3 orat, annyira kellett pisalnom, az utolso riszkes kerdesre mar inkabb szartam minthogy osszehugyozzam magam. Izgultam amikor a csavo a kinyomtatott eredmenyt lebegtette es elkezdte magaban olvasni. De ugy mint aki most latott ilyet eloszor, koncentralt hogy megfejtse, inkabb tobbszor elolvassa mielott bekopi hogy nem lett meg aztan megis. Vegul kimondta a boldogito gratulalokot. Orultem. Hazafele sokan neztek hogy mit csapatom az oklommel a levegot a bicajon. Juhuu! Lesz mit este unnepelni! Mondtam is Cukornak hogy keszuljon ra, de erre az volt a valasz hogy o most MAX csak egy sort. Humm. Sebaj gondoltam, ugyis mindjart megyek vissza, majd otthon...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keksz.blog.hu/api/trackback/id/tr3654720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása