HTML

keksz kalandjai

mindennapi tortenetek, amik nem ugy alakulnak, mint minden normails embernek, kalandok es rabaszas nelkul

Utolsó kommentek

  • .andi.: Te meg ezt nézd meg;) www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q (2009.02.11. 20:50) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: Re: Re: [keres][kép] Tina - köszönöm, kaptam (2009.02.10. 14:28) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: [keres][kép] Tina (2009.02.06. 09:59) shit happens
  • Fabók Zsolt: Sehr da ist (2009.01.26. 23:23) shit happens
  • kekszi: munkakori artalom messze vagyok meg attol.. erre meg nem is gondoltam, marmint nem a tokeletes nevre, hanem az elteresre (2009.01.26. 15:24) shit happens
  • egy menü: miért kell szombaton dolgozni? miért nem aludtál inkább Nürnbergben? mondjuk Tinánál? Tudtad, hogy a Tina szó csak egy... (2009.01.26. 14:39) shit happens
  • dzsítí: sztem vegyél előre 1 új 4évszakosat ;) (2008.12.18. 12:50) mar megint
  • .andi.: volt már olyan vasárnap hogy sikerélménnyel jöttél fel a pincéből? lehet meg kéne kérned vkit hogy dobja be helyetted ... (2008.11.25. 21:43) mar megint
  • kekszi: hat az a kurva nem fullra leeresztett mire vegeztem a tanarnal... varos masik vegen, repkednek a minuszok meg a hopihe... (2008.11.25. 20:03) mar megint
  • kekszi: nem vagyok (sajnos) amator, mar! vagy meg is? most megint rizikos lesz elcangazni vele, mert befele jovet eszrevettem... (2008.11.25. 15:02) mar megint
  • Utolsó 20

Henke

2008.08.07. 21:32 kekszi

Nem ertem en ezeket. Gondoltak egyet es elkezdtek szetszerelni a Henke-t es ujra aszfaltozni. Mi volt a baj vele? Ha ilyen utakat raknanak le nalunk, mint amilyet ezek elkezdtek felszedni, akkor nem letezne az a fogalom hogy "magyar utak"... Viszont ellentetben nalunk, itt dolgoznak is! Ami azt jelenti, hogy haladnak, veluk egyutt pedig ugye az elbarikadozott szakasz is. Minden reggel es este melo utan mas-mas szovevenyes labirintuson kell atvergodnom. Ilyen rikito narancssarga kordonnal zarjak korbe az eppen feldolgozando egyseget. De nem csak ugy egyszeruen, hanem pontosan kovetve az iveket, figyelve a gyalogos es kerekparos atkelesi lehetosegekre ugy, hogy lehetoleg minimailzaljak az elzart teruletet. Ennek eredmenye a zona teljes atlathatatlansaga. Eddig atlag 3-bol 2-szer kordon-zsakutcaba futottam, nehez eltalalni a megfelelo bejaratot. De ha meg meg is van akkor is siman bent ragadhatsz. Ilyenkor vagy elkezdek kordont bontani, vagy ha tul sokan vannak nem marad mas mint a retry. Kikerulni meg nem nagyon tudom a Henke-t, ez vezet egyenesen be.

Nah hat ma hazafele jovet termeszetesen ismet ujabb terep fogadott. Balrol kozelitettem, egy atjaronak latszo hezagon kersztul jutottam be a magba. Hogy hol fogok kijutni, az meg nem volt tiszta, de nemi orommel toltott el, hogy itt a terep adta lehetosegek reven ki tudtam aknazni jarmuvem SUV jelleget. Raktam egy egyediket, biztos ami biztos. Meglattam a tavozasra alkalmas rest, melyhez egy kisebb emelkedo vezetett. Adtam egy nagyobbacska gazfroccsot nehogy a celegyenesbe bukjak el. Ekkor tort el a lanc.

Nem szetcsuszott, vagy leesett, hogy vissza lehessen rakni, ohh nem dehogy, eltorott! Kicsit meg is alltam bamulva a lancot, hogy feldolgozzam a tortenteket. Ismet jol jartam. Rohogtem egyet, hat ezt nem hiszem el! Node ettol nem all meg az elet, nekem is tovabb kellett haladnom. A lanc ott pihent a foldon. Csak nem hagyhattam ott, vmivel tudnom kell bizonyitanom gondoltam, hogy nem csak a lancokat gyujtom, amikor majd garanciara viszem vissza. Csak ugy nem vaghattam zsebre, ugyhogy szetneztem van-e vmi a kornyeken, amibe legalabb be tudom csomagolni. A raklapon levo jarokoveket korulolelo nylont alkalmasnak talaltam, le is valasztottam egy negyed negyzetmetert belole. Osszefogtam vele, osszecsomagoltam es bevagtam hatra. Munka kozben az eppen arra setalo lany igencsak megvetoen nezett ram, mintha vmit loptam volna es azt csomagolgatnam be… Csak amikor magamhoz nyultam, akkor vettem eszre, hogy az a kek szar ami rajta van igencsak fog. Szep kek lett a tenyerem. A kepen nemcsak azert latszik halvanynak, mert a nagy resze rajtam van, hanem mert csak a masik oldala olyan. A vajaskenyer is a vajas oldalaval esik le...
Hazafele tobben is furcsan neztek ram, hogy mit rollerezik itt ez a hulyegyerek a biciklivel. Hetvegen viszem szervizbe a gepsast, a faluba, olyan 8 km-re. De hogy hogy? Biztos jo moka lesz…

2 komment

Címkék: szopas lanc canga henke

A bejegyzés trackback címe:

https://keksz.blog.hu/api/trackback/id/tr90603980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fabók Zsolt · http://zsoltfabok.com/ 2008.08.08. 09:06:28

Vidd el a nagy kauflandhoz. Ott van egy do it yourself kerékpárszerviz. Ami azt jelenti, hogy te viszed a gépet, ők adnak szerszámot és megszerelheted magadnak. Szerintem vegyél ki belőle egy szemet. A láncok úgy vannak tervezve, hogy 2-3 szemet ki lehet venni belőlük.

Ilyet keress majd:
ebike.hu/termekek/karbantartas/szerszam-celszerszam/lanchoz/

dzsítí 2008.08.08. 09:32:33

"Csak amikor magamhoz nyultam, akkor vettem eszre, hogy az a kek szar ami rajta van igencsak fog. Szep kek lett a tenyerem."

ha tényleg magadhoz nyúltál az utczán, akkor ezek szerint nem csak a tenyered lett kék :/
süti beállítások módosítása