HTML

keksz kalandjai

mindennapi tortenetek, amik nem ugy alakulnak, mint minden normails embernek, kalandok es rabaszas nelkul

Utolsó kommentek

  • .andi.: Te meg ezt nézd meg;) www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q (2009.02.11. 20:50) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: Re: Re: [keres][kép] Tina - köszönöm, kaptam (2009.02.10. 14:28) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: [keres][kép] Tina (2009.02.06. 09:59) shit happens
  • Fabók Zsolt: Sehr da ist (2009.01.26. 23:23) shit happens
  • kekszi: munkakori artalom messze vagyok meg attol.. erre meg nem is gondoltam, marmint nem a tokeletes nevre, hanem az elteresre (2009.01.26. 15:24) shit happens
  • egy menü: miért kell szombaton dolgozni? miért nem aludtál inkább Nürnbergben? mondjuk Tinánál? Tudtad, hogy a Tina szó csak egy... (2009.01.26. 14:39) shit happens
  • dzsítí: sztem vegyél előre 1 új 4évszakosat ;) (2008.12.18. 12:50) mar megint
  • .andi.: volt már olyan vasárnap hogy sikerélménnyel jöttél fel a pincéből? lehet meg kéne kérned vkit hogy dobja be helyetted ... (2008.11.25. 21:43) mar megint
  • kekszi: hat az a kurva nem fullra leeresztett mire vegeztem a tanarnal... varos masik vegen, repkednek a minuszok meg a hopihe... (2008.11.25. 20:03) mar megint
  • kekszi: nem vagyok (sajnos) amator, mar! vagy meg is? most megint rizikos lesz elcangazni vele, mert befele jovet eszrevettem... (2008.11.25. 15:02) mar megint
  • Utolsó 20

napjaim

2008.10.14. 23:07 kekszi

"Energy Nurnberg. Hits music radio!" Riaszt fel az a mocskos radiosebresztoora nyolckor. Lusta vagyok masik adot keresni, pedig mar kurvara unom, csakhogy orulok hogy ezt is sikerult befogni es nem a vinnyogasra kell szivrohamot kapnom mindig. "Bitze update! Prezentiert.... stau.. stau..STAU.." Nem is ertem miert kell minden aldott reggel elmondani, hogy egesz Nurnberg kornyeken dugo van. Mintha lenne olyan amikor nem. Nah mind1, mutan kellokeppen tajekozodtam a forgalmi viszonyokrol, megprobalok annyi erot osszegyujteni a semmibol, hogy legyozzem az agy hihhetelen ereju vonzasat. Nem megy. Ilyenkor vetem be a titkos fegyvert, gyorsan a munkara gondolok. Ekkor azon kivul, hogy hirtelen rosszul leszek ebred bennem egyfajta kotelessegtudat, mellyel kiegeszitve mar kepes vagyok kivetni magam az agybol.

reggel


"Dein Morgen! Deine Hits!" Az hat, mi mas lenne. Huzhatok meg egy strigulat a falon. Felhuzom a redonyt, ilyenkor nagyritkan az a meglepetes er, hogy nem szakad epp az eso, hanem csak csurom viz minden. Ez jo, megyek felelesztem magam a furdoszoba-es-wc-lyukba. Tul sokat nem segit, de e nelkul nem jutnek ki az ajton. Feloltozok, majd nekilatok egy egyseg Honey & Nuts Flakes Mit vielen Vitaminen-nek, ami mar kezd egyre kevesbe jol esni, de meg birom, most vettem egy ujabb dobozzal. Termeszetesen miutan elmosogattam, osszepakolom a cuccomat es kivalasztom a vizallo cipomet, kilepek a lakbol. Ez egy kulcsfontossagu momentum, ugyanis ha neagyisten ugy hagyom el a szobat, hogy NINCS NALAM A KULCS, akkor a konnyuszerrel becsapodo ajto jol megszopat. Kivulrol nem nyilik, hivhatom a lakatost mint PISTI, marha van nalam eppen telefon. Szoval exitalodok es liftel lemegyek az en joszagomert a pincebe. Marmint en annak hasznalom, nekem van kulcsom hozza, ezen kivul van meg egy nagyobb helyseg, az egyertelmuen a kozoshelyseg.

az ut


Miutan a szabad (felhos) eg ala helyeztem a gepet, iranyba allitom majd igen alacsony fordulatszamon meglodulok. Az elso utkeresztezodesben a jelzolampat ignoralom, ott vajmi keves az eselye a keresztiranyu forgalomnak es altalaban nincs is semmi, itt csak a nemetek szoktak megallni. Tovabb szaguldozva egy, csupan az utobbi idoben felismert kersztezodesen at vezet az utam, ezzel a lampaval se idegesitem magam, max rohogni szoktam hogy hogy sorakoznak szepen egymas mellett a jarda felezovonalanak jobb oldalan az emberek. Atsuhanok, vagyishat suhantam - mostanaban igen zajos mar a paripa alapjarata - a vasut alatt es jon az elso igazi erotprobalo emelkedo, vegen nagyobb keresztezodes. Ugyan az ido elorehaladtaval egyre jobban birom a kikepzest, de meg sokat kell gyurnom hogy sip-sup felmenjek, pedig lenduletbol erkezem. Na es hat az ezutani lampat mar azert nem mindig hagyom figyelmen kivul. Van hogy tenyleg jonnek keresztbe, ekkor megallok, legalabb szusszanok egyet. Ezen kivul meg egy utkeresztezodes van, na jo ketto, ahol megallithat a lampa: az adzsip-kutnal es a Siemens elott, a tobbinel szepen nyugotan elore nezve haladok tova a dugoban sorakozo autok mellett. Nyaron nagy ritkan elofordult, hogy a pont szembol suto nap kicsit kellemetlen volt, de ilyen gond mar reg nincs, jo ha egy honapban egyszer ujra latni a napot. Nos ezt az utat egy jo kozepes tempoban megteve fennakadas nelkul 6, esetleges pihenovel 7 perc leforgasa alatt megteszem es a bicajtaroloba talalom onnonmagamat.

melo?


Bemegyek a Siemensbe. Melorol inkabb nem irok. 30-kor a forgonal vigyazni kell, mert mostmar beégetheted magad konnyűszerrel. Updateltek a forgoajto firmwarejet, oktober elsejetol mar csak egyszer ki, egyszer be egy kartyaval, nem tudod csak egyszer lehuzni egy iranyba. Magyarul ha az elso csippantas utan elbasztad, akkor nincs free retry, a masik iranybol at kell kuldeni a kareszt. Nemtudom miert jo ez, de legalabb mostmar ketszerannyi ido atjutni rajta, mert ugyis lesz elotted egy nyomorek aki elqurja. Miutan kijutottam, jon a joreg kantin. A kajakat gondolom nem kulonsebben kell bemutatnom, mindennek alapja a mindenhato muparadicsomszosz. Ezt szervirozzak mindenfele husokhoz, kőrris bratwursthoz, spagettihez, tesznek hozza egy kis zoldeseget akkor olaszos zoldsegleves lesz, még egy kis paradicsomszosz es kesz is a gulyasleves. Mar ettem salata-talat is, tok finom, kezdek olyan lenni mit a bulizos. Mondjuk jol laktam, irany vissza az epulet, okosan at a forgon es....

este


Kijovok a Siemensbol. Megyek a kecskeert, ami mindvegig husegesen vart ram a gyujtoben. Nos innen ket forgatokonyv lehetseges a tovabbiakban: vagy megyek az XXL-be es ott elverek egy egeszseges 3 orat, mely izgalmairol mar korabban megemlekeztem. Vagy megyek a kedves nemettanarhoz, ahol az oda vezeto veszelyekkel teli utrol es rola is mar szoltam, nem ismetlem meg. De barmelyik iranyba is vessen a sors, az onnan hazafele vezeto ut hasonlokeppen megy vegbe a reggelihez kepest, annyi kulonbseggel, hogy sehol nem allok meg. Meg hogy ekkor mar varom hogy celba erjek. Hazerve pihenesre intem a haszonjarmuvet es gyonyoruen felholtan beesek a helysegbe. Ekkor kb fel 10 van. Ilyenkorra mar nem sokmindenre vagyok kepes, esetleg eszek vmit, fozok teat, aztan ellenallas nelkul hagyom ervenyesulni az agy vonoerejet.

1 komment

Címkék: reggel ut canga

A bejegyzés trackback címe:

https://keksz.blog.hu/api/trackback/id/tr97714312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bmónika 2008.10.16. 13:49:28

Szinte látlak magam előtt amint, komótosan kerekezel a munkába, csak a kereszteződések leírása nem képszerű, amúgy tetszik.
süti beállítások módosítása