HTML

keksz kalandjai

mindennapi tortenetek, amik nem ugy alakulnak, mint minden normails embernek, kalandok es rabaszas nelkul

Utolsó kommentek

  • .andi.: Te meg ezt nézd meg;) www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q (2009.02.11. 20:50) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: Re: Re: [keres][kép] Tina - köszönöm, kaptam (2009.02.10. 14:28) Re: [keres][kép] Tina
  • dzsítí: [keres][kép] Tina (2009.02.06. 09:59) shit happens
  • Fabók Zsolt: Sehr da ist (2009.01.26. 23:23) shit happens
  • kekszi: munkakori artalom messze vagyok meg attol.. erre meg nem is gondoltam, marmint nem a tokeletes nevre, hanem az elteresre (2009.01.26. 15:24) shit happens
  • egy menü: miért kell szombaton dolgozni? miért nem aludtál inkább Nürnbergben? mondjuk Tinánál? Tudtad, hogy a Tina szó csak egy... (2009.01.26. 14:39) shit happens
  • dzsítí: sztem vegyél előre 1 új 4évszakosat ;) (2008.12.18. 12:50) mar megint
  • .andi.: volt már olyan vasárnap hogy sikerélménnyel jöttél fel a pincéből? lehet meg kéne kérned vkit hogy dobja be helyetted ... (2008.11.25. 21:43) mar megint
  • kekszi: hat az a kurva nem fullra leeresztett mire vegeztem a tanarnal... varos masik vegen, repkednek a minuszok meg a hopihe... (2008.11.25. 20:03) mar megint
  • kekszi: nem vagyok (sajnos) amator, mar! vagy meg is? most megint rizikos lesz elcangazni vele, mert befele jovet eszrevettem... (2008.11.25. 15:02) mar megint
  • Utolsó 20

voucher

2008.08.04. 16:40 kekszi

Kozeledven az idei jomunkatarsertekelo beszelgeteshez, gondoltam ideje lesz lassan lepeseket tenni az ott megigertek erdekeben. Egy ilyen atgondolatlan tett az SCJP lett. 0-ik lepeskent megvasaroltam a legujabb hozza tartozo fejtagito konyvet, amely csodaval hataros modon elso nekifutasra sikerult is. Elegge meglepodtem. Tutti lesz meg itt is vmi gebasz, mondjuk hogy a ceg nem fogja nekem visszafizetni. Siman el tudom kepzelni, nah majd kiderul.
A kovetkezo lepes a voucher (vizsgazasi jog, egy evre adjak) beszerzese volt. Kattingattam a neten es mit ad Isten kiderult, hogy julius 31-ig akciosan lehet ehhez hozzajutni, ami azt jelenti, hogy ha lebaszod a vizsgat, akkor ingyen ujraproblahatod es nem szabaditanak meg ujabb potom 250 europai unios penztol. Erre volt kb 2 hetem. Zsir. Eloszor ugy ereztem, hogy majd ha hazamegyek egy hetre szeptemberbe, majd akkor elmegyek vizsgazni, de rajottem hogy minek? Inkabb csinalom itt helyben, ha meg elni kell az akcios kuponnal, akkor nem kell megint hazarohannom. Nah gondoltam biztos ami biztos, inkabb regisztralok a nemet oldalon, hogy nehogy ne tudjak majd itt kint elmenni szorakozni. Szepen vegig is mentem a netes varazslon, kitoltottem mindent, szepen megadtam az otthoni bejelentett nevem es cimem (hogy tuttira nekem irjak az oklevelet), szamlazasi cimnek bemondtam a ceget (sikeres vizsgat visszateritik). Megadtam a kerditkard szamat is es utolso lepeskent olyan gyorsan levontak a szamlamrol a penzt, hogy hamarabb kaptam meg az sms ertesitot, minthogy bejott volna a kovetkezo oldal. Ez profizmus, gondoltam ezek nem szorakoznak, nemzetkozi vagymi. Gyorsba meg is erkezett a nemet level, hogy ok igazan koszonik a penzt meg mindent, majd ertesitenek. Ennek tudataban vonultam a 3 helyett 2 naposra redukalodott igazan fantasztikusan vegzodo idei nagy nyaralasomra.
Visszaertem 28-a. Tobb guriga levelet atbongesztem, de nem volt semmi erre vonatkozo ertesites. 29-e. Megfordult a fejembe, hogy talan mar ki is kudltek a voucher-t a magyar cimemre. Ami nem tul jo. Irtam a draga Sun-nak (az altaluk kuldott rendelesi igazolasra valaszolva), hogy mi lenne ha elkuldnek emailben a v szamat, hogy be tudjam utemezni a megmerettetest. Masnapra azt irtak, hogy ok qrvara sajnaljak, de ok nem tudnak Magyarorszagrol rendeleseket fogadni, nekik nemet cim kell nemetorszagi rendeleshez. Azt hittem nemezetkozi!? (az is). Mar ennel a pontnal sejtettem hogy rabasztam. Tulajdonkeppen azert is a nemet oldalon rendeltem, mert a magyaron egyszeruen nem lehetett. Gondoltam abbol baj nem lehet.
Tovabbitottam a problemat a magyar oldalra es irtam, hogy leci adjatok voucher number-t. Masnap kedves Beatrix azt nagyon kedvesen irta, hogy termeszetesen tud nekem emailben barmit kuldeni, csak annyi kerdese lenne hogy megrendeltem-e mar nemetben a v-t vagy meg nem es hogy kudjem el a rendeles szamat. Hat ez is hulye? Hihhetetlen. Pedig neki is direktbe forwaroldtam rendelesvisszaigazolo levelet. Kimasoltam es visszairtam neki kozvetlen, ha esetleg elkerulte volna a figyelemet a level targya: Re: Sun Education - Ihre Bestellung: 41068. A valaszlevelben mar a szamomat kerte! Ijj mondom, ebbol meg lehet vmi... Fel is hivott, mondtam neki egybol, hogy hagyjuk a magazast. Onnantol egeszen jo hangulatu beszelegetes kerekedett ki, mar azon gondolkoztam hogy el kene hivni vhova.. Nahde visszatertunk a lenyegre es megerositett o is benne hogy azok odaat nem normalisak, hat miert nem tudnak nekem szamot adni. Pedig o adna nekem nagyon szivesen higyjem el, de ha mar nekik fizettem es ok szamlaznak akkor nekik is kellene. Logikusnak tunt. Megigerte hogy felhivja Sylvia-t (a nemet csaj akivel a temaban leveleztem) es majd ramcsorog. Jo. Kesobb vissza is hivott, hogy hat az van, hogy nem vagyok benne az adatbazisban. NEM VAGYOK BENNE AZ ADATBAAAZISBAAAN? Hat mi a f*sz? A lovet bezzeg lekaptak egybol. Mondtam neki hogy surgosen intezkedjen. Jo majd hiv. Ez volt 31-e, az akcio utolso napja. Kicsit mar azert feszultnek ereztem magam, dobtam neki par mail-t, de semmi valasz. Nah jolvan, nem menekulsz, felhivtam az jo magyar Nap kozpontot, a diszpercsernel kertem Beat. Hat ot nem tudja adni, mert elment. ELMENT??? Hogy do... Hat mind1 mostmar, majd holnap folyt kov, de azert meg megajandekoztam par levellel. Masnap penteken mar nagyban varom hogy ugyan mi lehet a fejlemeny, gondoltam varok delig, ha semmi majd felhivom. Hat fel kellett hivom. Diszpecser, kerem Beacshkat. Mondja a kozpontos, hogy O most hamarabb hazament, mar ebed utan. Fuuu... Rosszul erintett a dolog. Ezek utan meg hozzatette a holgy, hogy viszont nem is lesz egesz jovoheten, mert szabadsagon lesz! Amit ekkor ereztem azt nem lehet irasba foglalni...
Ma ujult erovel nem hagytam annyiban az ugyet, zaklattam Sylvia-t levelben. Mar-mar kovetelozo-lebaszo hangsullya kertem a voucher szamomat es erosen hangsulyoztam hogy mar regen lenyultak erte a penzt de meg semmit nem lattam cserebe. Visszairja, hogy marpedig ok semmifele cash-t nem vontak le. Ujbol kezdtem bizseregni, gyorsan visszakuldtem a lementett visszaigazolo html oldalt (direkt nem zartam be, ereztem hogy jobb lesz megtartani). Azt mondja ra, hogy ok ugyan tenyleg elkezdtek a tranzakciot, de azon nyomban vissza is vontak, igy hozzajuk nem kerult semmi penz. Errol kuldtek levelet is. Termeszetesen nem kaptam semm ilyesmit. Nah gyorsba lecsekkoltam a szamlamat neten. A nyito oldal a vart alacsony rendelkezesre allo osszeget mutatta. Konstatalatam hogy hat semmit nem utaltak vissza azota. Megneztem a szamlatortenetet es ekkor talaltam egy (szamomra) elegg furcsa dolgot. A szamlatortenetek lekerdezeseben nem szerepelt semmifele levonas se visszautalas a Sun reszerol (holott arrol kaptam sms ertesitot!!!) es a lekezdezes vegen szereplo osszeg is azt mutatta hogy itt semmit nem vontak le. Magyarul itt annyival nagyobb osszeg szerepelt a nyito oldalhoz kepest, mint amennyit anno levontak. Nah most mivan??? Telefon az draga otpnek, hogy itt vmi nagy gebasz van. Fel oras beazonositas utan elmeselem a szitut es utanna kiderult az igazsag: Mivel a tranzakciot elkezdtek, de azon nyomban is vissza is vontak, az osszeg a szamlamrol csak zarolasra kerult, atutalasra nem. Kopp. Ezert nem volt a felhasznalhato osszeg kozott. Nah jo, de hogy kapom en ezt vissza kerdeztem? Azt mondta a no, kerjem meg a szolgaltatot, hogy a bankjuk kuldjon az en bankomnak egy faxot arrol, hogy a tranzakciot tenyleg toroltek es nincs a penzre szukseguk. Nah fasza. Hat hogyne mondanam meg nekik, misem egyszerubb ennel. Le is tettem.
Megirtam Sylvia-nak az helyzetet. Kb 3 level kellett neki, mire sikerult felfognia, hogy nem kaptak penzt tolem, csak az enyem lett zarolva es hogy nem kell semmit visszautalniuk, csak a bank kuldjon egy igazolast hogy tenyleg vege mindennek. Erre ezt irja vissza, hogy kuldjem el ezt a levelet igazolaskent a bankomnak, amiben ez allt:  THE MONEY IS NOT NEEDED AND WILL NOT BE TAKEN FROM YOUR ACCOUNT!
Olyat rohogtem! Hat ha ezt elkuldom az otpnek... Nah mind1, gondoltam elotte azert felhivom oket, hogy ne csinlajak magambol teljesen hulyet. Felhivom, egy ujabb no veszi fel. Vazolom neki a szituaciot, viszont o mar azt mondja: Az ilyen zarolt osszegeket 15 napon belul feloldjuk, ha nem erkezik ra ujabb request! Aztaqrva, es ezt most kell mondani? Dejo, hogy ezt nem emlitette a kedves kollegano. 6-an fogjak feloldani...

5 komment

Címkék: sun otp bea voucher scjp

A bejegyzés trackback címe:

https://keksz.blog.hu/api/trackback/id/tr76600205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dobostamas 2008.08.04. 21:10:42

Az ő rendszerüket nem tesztelték le jól! :)

_Roy_ 2008.08.05. 10:59:11

Veled aztán mindig történik valami Kekszi! De nem is csodálkozom rajta, nem vagy egyszerű, így a környezeted sem lehet egyszerű!

Csigusz83 2008.08.06. 22:35:37

Látom pörögnek az események körülötted. Helyes!!!! Így mostmár én sem fogok unatkozni:P:P:P:P:P:P:P
Várom a többi storyt.

Fabók Zsolt · http://zsoltfabok.com/ 2008.08.07. 11:18:47

Mondtam neked, hogy egyből Beához menj, mert az egész SCJP nemzetközinek van beállítva, viszont számlázása csak magyarhonon keresztül lehetséges (gondolom valami törvényi móka már megint).

Van a közelben akkreditált vizsgaközpont?

cirpi 2008.08.12. 22:45:56

Elég nagy szemétdomb ez vizsgáztatós banda. Nekem 5 hónapba telt, mire megkaptam a vouchert. Ráadásul nem postáztak semmit Beatrix átküldte mailben:) Egyébként nyugodtan elhívhatod, az informátorom azt mondta jó nő:)
süti beállítások módosítása